| |
tomek | 27.07.2014 23:28:45 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #1902220 Od: 2013-4-15
| Witam, od rana logoterma nie daje nam ciepłej wody. Myślałem, że to problem z logotermą i chciałem dzwonić do serwisu, ale sąsiad też nie ma ciepłej wody. Zasilanie c.o. logotermy wydaje się być letnie, więc to chyba jakiś problem w budynku. Jak jest u Was? Macie ciepłą wodę? Rano miał miejsce nieprzyjemny dla urządzeń elektryczny skok napięcia. Może to ma jakiś związek... |
| |
AK | 28.07.2014 01:00:38 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 8 #1902290 Od: 2013-11-3
| W klatce c też nie ma, trzeba zgłosić problem zarządcy |
| |
Riko | 28.07.2014 13:29:49 |

Grupa: Użytkownik
Numer klatki: 12B
Posty: 21 #1902711 Od: 2013-4-2
| Witam
Klatka B też brak ciepłej wody od ok 18:00...coś wiadomo? Nie wiem jak to wygląda teraz (w pracy). |
| |
Figaro | 10.01.2015 08:58:36 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 20 #2019696 Od: 2013-3-29
| Od wczorajszego wieczora brak ciepłej wody i ogrzewania w klatce B. Czy w innych klatkach jest podobnie? |
| |
AK | 10.01.2015 09:34:51 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 8 #2019713 Od: 2013-11-3
| W klatce C wieczorem byla jeszcze ciepla woda, a z napieciem cos sie musialo dziac, bo juz wczoraj kilka razy na sekunde gaslo swiatlo itp. Czy ktos juz powiadomil zarzadce? |
| |
MH | 10.01.2015 09:48:30 |

Grupa: Użytkownik
Numer klatki: 12B
Posty: 63 #2019723 Od: 2013-3-29
Ilość edycji wpisu: 1 | Zadzwoniłbym, ale ode mnie nie odbiera już z reguły telefonu. |
| |
minionka | 10.01.2015 09:58:29 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 13 #2019730 Od: 2014-2-18
| No tak, każdy patrzy na innego czy zawiadomił zarządcę zamiast samemu zadzwonić lub napisać maila. Im więcej zgłoszeń tym szybciej wezmą się do rozwiązania problemu. Piszcie, dzwońcie, a nie pytajcie! |
| |
Figaro | 10.01.2015 10:15:25 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 20 #2019745 Od: 2013-3-29
| Już powiadomiłem pogotowie firmy CALORSERWIS, która obsługuje nasz budynek pod względem prawidłowego działania instalacji grzewczej (tel. 601 703958). Obiecano mi, że najdalej za godzinę ktoś się pojawi, aby stwierdzić co jest przyczyną awarii (i ewentualnie ją usunąć, jeśli to będzie możliwe). |
| |
MH | 10.01.2015 10:34:31 |

Grupa: Użytkownik
Numer klatki: 12B
Posty: 63 #2019758 Od: 2013-3-29
| @Figaro: No i tak powinniśmy działać. Dziękuję za numer do firmy serwisowej (oby się nie przydał). Moja żona napisała godzinę temu maila do administracji i dostaliśmy odpowiedź, że oni też zgłosili sprawę do Dalkii.
Jak widać działania były skuteczne, bo ogrzewanie już jest.
|